Jornades d’Educació en Valors: “No passis de roda a roda” (5è)

Com ja sabeu, els dies 18 i 19 d’octubre es va celebrar al nostre centre la 2a edició de les Jornades de Valors. Dins aquestes jornades, els alumnes de 5è van realitzar l’activitat “No passis de roda a roda”.

Aquesta activitat es centra en la conscienciació i el respecte vers les persones amb discapacitat. La xerrada la va iniciar la Yolanda, que ens va parlar de les diferents modalitats esportives per a discapacitats. Seguidament el Xavi ens va explicar com es va quedar en cadira de rodes i com això va canviar la seva rutina diària. També ens va parlar de com, gràcies a la seva família i a la pràctica esportiva, va poder superar moltes dificultats. Per acabar la primera part, l’Eric ens va explicar la seva experiència com a jugador de bàsquet en cadira de rodes.

La segona part de l’activitat la vam portar a terme al pati, on els alumnes de 5è van poder jugar a bàsquet en cadira de rodes i van comprovar que és un esport de molta dificultat!

Volem donar les gràcies als membres de la Federació Mestral que ens van visitar, ha estat una experiència molt enriquidora!