JORNADES CULTURALS: Visita dels Armats de la Sang (6è)

El passat dijous 6 d’abril ens van visitar dos representants dels Armats de la Sang de Reus. El Mariano (Capità Manaies) i l’Óscar ens van oferir una fantàstica xerrada en la qual ens van parlar de les activitats realitzades per aquesta formació i dels valors que la regeixen. En acabar, tots els alumnes de 6è han pogut desfilar picant a terra amb la llança característica d’aquests soldats romans.

Volem donar les gràcies al Mariano i a l’Óscar per la seva visita, ha estat un plaer compartir aquesta estona amb ells.

IMG-20170406-WA0001-COLLAGE

Voleu veure en acció els Armats de la Sang de Reus? No us perdeu aquest vídeo de Canal Reus Televisió: