Hort Escolar

L’hort  de la nostra escola està començant a donar els seus primers fruits, hem collit els primers tirabecs i algunes enciams.

Com ja sabeu, li anomenem ESPAI VIU perquè el petit ecosistema que hem creat no només ens permet observar el creixement de les plantes també observem insectes, cucs… veiem quines plagues estant afectant els nostres cultius, i aprenem a escoltar a la natura.

A la tardor vam sembrar faves, tirabecs, vàrem plantar calçots, enciams, esquerola… I fa unes setmanes que hem estat collint algunes enciams i els primers tirabecs.

Tenim les faveres plenes de flors! Esperem collir aviat moltes faves!

Els ocells es van menjar les nostres cols i els bròquils i per això vam idear aquestes xarxes i vam decorar antics CD’s per tal d’espantar-los però encara així aquesta collita quedarà malmesa.

No obstant això hem continuat plantant, enciams, carxofes, api… I continuem fent feines de neteja, treure males herbes, regar i calcem els calçots.

Aquí teniu les imatges d’aquestes darreres sessions