“Has begut oli?”, Cultura gastronòmica a les aules de 6è.

“Has begut oli?” és el nom del taller que han realitzat l’alumnat de 6è. El taller consisteix en tast d’oli d’oliva verge extra DOP Siurana. Han conegut les propietats d’aquest oli i han experimentat amb el producte que és un dels pilars de la Dieta Mediterrània. A través de l’olfacte han distingit la qualitat, atributs i aromes de l’oli d’oliva refinat i descobert els seus valors saludables.  Amb un material individual adient per a realitzar el taller aquest curs, l’alumnat ha participat de manera molt autònoma en el seu propi aprenentatge, poden distingir entre un oli d’oliva verge i un oli d’oliva verge extra. També han pogut identificar el color, les aromes en nas i el sabor en boca. Dos gotets 100% compostables per a cada oli, que omple de dos olis d’oliva diferents; un trosset de plàtan, carxofa, poma, tomàquet i ametlla han estat els seus materials de treball.

Aquí us deixem un enllaç amb les fotos: https://photos.app.goo.gl/zcMHNgzEcCYZgc6M9