Guanyadors/es del Concurs Literari 2020

Com ja sabeu, aquest curs hem celebrat el nostre tradicional Concurs Literari de manera telemàtica. Després de les deliberacions dels membres del jurat, ja tenim els guanyadors i guanyadores!

Volem donar les gràcies a tots els participants, i felicitar-los pels seus treballs. El nivell ha estat molt alt, els membres del jurat ho han tingut ben difícil! Volem agrair també la feina dels membres del jurat, format per membres de l’AMPA i mestres de l’escola.

Ja que aquesta vegada no podrem celebrar l’acte de lliurament de premis hem buscat una alternativa. El premi serà un val per valor de 15€, per gastar en llibres a la Llibreria Cap Salou (situada al Carrer Barcelona). Tots els premis són a càrrec de l’AMPA de l’escola. Moltes gràcies per fer-ho possible!

Podreu venir a recollir aquest val a l’escola el proper dia 19 de juny, entre les 9 i les 13h.

ENHORABONA A TOTS I A TOTES!

GUANYADORS/ES EDUCACIÓ INFANTIL

P3 A Álvaro A.