Graduació d’Educació Primària. Promoció 2012-2021

Aquest matí hem celebrat l’acte de graduació de la promoció 2012-2021 de la nostra escola. Ha estat un dia molt especial, en el qual els alumnes de 6è heu posat punt i final a la vostra etapa a l’escola. Una etapa plena de bons moments, d’alegries i emocions.

Pels mestres de l’escola ha estat una gran sort compartir amb vosaltres tots aquests anys. Heu deixat una gran petjada a l’escola, per nosaltres SEMPRE sereu del Santa!

Una abraçada enorme i molta sort en aquesta nova etapa!

Volem aprofitar per donar les gràcies a l’Ajuntament de Salou, ja que a través de la seva subvenció hem costejat les orles i samarretes de final d’etapa que hem entregat en aquest acte.

VÍDEOS DE L’ACTE DE GRADUACIÓ

FOTOGRAFIES DE L’ACTE DE GRADUACIÓ