Fotografies del Cros Escola Santa Maria del Mar

Ja tenim les primeres fotografies del Cros Escola Santa Maria del Mar que es va celebrar ahir divendres!

Àlbum Cros Escola Santa Maria del Mar (300 fotos)

Volem aprofitar per donar les gràcies als alumnes participants, als mestres i als pares i mares que ho van fer possible. Al llarg del matí d’ahir més de 20 pares i mares voluntaris ens van ajudar en les tasques organitzatives. Moltíssimes gràcies, sense vosaltres no hauria estat possible!

També volem donar les gràcies a les empreses col·laboradores (Esclat, Borges i Supermercats Michelangelo) així com a la Policia Local de Salou, l’Ajuntament de Salou i al Consell Esportiu del Tarragonès. Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

GUANYADORS/ES DEL I CROS ESCOLA SANTA MARIA DEL MAR:

CATEGORIA: P3

1r: Angelo

2n: Aaron

3r: Jose André

CATEGORIA CICLE SUPERIOR FEMENÍ:

1a: Katia

2a: Luama