Fotografies de la III Cursa Escolar Santa Maria del Mar (matí)

El passat dimarts 28 de març vam celebrar la 3a edició de la Cursa Escolar Santa Maria del Mar. Gràcies a l’esforç de mestres, voluntaris/es, ajuntament i establiments col·laboradors, els nens i nenes de l’escola van passar un dia fantàstic gaudint de la pràctica esportiva.

Moltes gràcies als alumnes participants, als mestres i als pares i mares voluntaris que ens van ajudar en les tasques organitzatives. També volem donar les gràcies per la seva col·laboracio a Esclat Salou, a la Policia Local i a l’Ajuntament de Salou. Gràcies a tots i totes, sense vosaltres no hauria estat possible!

En aquest article trobareu dos àlbums amb les fotografies de les curses que es van portar a terme al llarg del matí (curses d’Educació Primària). Esperem que us agradin!

Fotografies III Cursa Escolar Santa Maria del Mar (àlbum 1)

Fotografies III Cursa Escolar Santa Maria del Mar (àlbum 2)