Formació Escola Nova XXI: “Compartim i construïm el canvi educatiu: repensant l’educació avui”

Al llarg d’aquest cap de setmana més d’un centenar de mestres de primària i professors de secundària han participat en el curs de formació “Compartim i construïm el canvi educatiu: repensant l’educació avui”.

Aquest curs de formació s’està portant a terme al nostre centre, ja que l’escola forma part de la xarxa de centres del programa Escola Nova XXI. Cal destacar també que un gran nombre de mestres de la nostra escola (més de 20) s’han inscrit en aquest curs, del qual ja s’han celebrat dues sessions (divendres per la tarda i dissabte al matí) i finalitzarà dissabte de la setmana vinent.