Festival de Nadal Virtual 2020

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, avui posem punt i final a un trimestre realment atípic. Han estat uns mesos difícils, però gràcies a l’esforç d’alumnat, mestres i famílies hem assolit el nostre objectiu principal: garantir l’educació i la socialització dels nostres alumnes tot i la pandèmia.

Ens hauria agradat tancar el trimestre com ho hem fet en els darrers anys, celebrant el Festival de Nadal al TAS acompanyats per tota la comunitat educativa del Santa. Malauradament no ha estat possible, però us hem preparat una petita sorpresa per tal de mantenir viva aquesta tradició: UN FESTIVAL DE NADAL VIRTUAL!

Volem donar les gràcies a tots els alumnes i mestres de l’escola, que han preparat amb molta il·lusió aquestes fantàstiques actuacions dedicades a les famílies del Santa. Esperem que us agradin!

BON NADAL I FELIÇ 2021!

COMUNITAT DE PETITS (P3, P4 i P5)

COMUNITAT DE MITJANS (1r, 2n i 3r)

COMUNITAT DE GRANS (4t, 5è i 6è)