Festa Major d’Hivern: ball de bastons

Dijous els alumnes de l’escola que formen part del Ball de Bastons de Salou van realitzar, juntament amb els seus monitors, un taller de ball de bastons destinat als alumnes de 2n, 4t i 5è de l’escola.

Al llarg de l’activitat van explicar les característiques d’aquest ball, la vestimenta… I van acabar realitzant una petita demostració. Com podeu veure a les imatges i als vídeos, ho van fer molt bé!

Volem donar les gràcies als nostres alumnes (Enmanuel, James, Lia i Marcela) així com als monitors que els van acompanyar, el Xavi i l’Alícia.

Moltes gràcies a tots i totes!

Fotografies del taller de ball de bastons