Festa de la Castanyada 2018

Aquesta tarda hem celebrat la festa de la Castanyada!

Tots els nens i nenes de l’escola han sortit al pati a cantar i ballar les cançons que havien preparat. Els nens i nenes d’E.Infantil han ballat tots junts la cançó “La Castanyera”. Després, els nens i nenes de Cicle Inicial i Cicle Mitjà han cantat diferents cançons sobre la castanyada, acompanyats pel Rafa (mestre de música) que ha tocat en directe la seva guitarra. Per acabar, els alumnes de Cicle Superior han fet un ball de bastons que prèviament havien preparat amb el Joan i l’Ariadna, membres de l’Associació Sal i Ou.

Una vegada acabats els balls, els pares i mares de l’AMPA han torrat castanyes i les han repartit a tots els nens i nenes de l’escola. Estaven boníssimes!

Volem aprofitar donar les gràcies als mestres, als pares de l’AMPA i als membres de l’Associació Sal i Ou per fer possible aquesta festa! MOLTÍSSIMES GRÀCIES!

BALL D’EDUCACIÓ INFANTIL

CANÇÓ 1r