Escape room al SEP d’ampliació de 6è

Dimarts passat, els alumnes de 6è del Suport Escolar Personalitzat d’Ampliació (SEP), ens vam trobar una divertida sorpresa! Els mestres ens havien preparat un escape room, anomenat “La caixa misteriosa”.

Uns minuts després d’arribar al SEP, ens vam trobar tancats a la classe i no sabíem qui havia tancat la porta ni per què… Damunt la taula ens vam trobar una caixa misteriosa i una nota amb el següent missatge:

“El vostre mestre ha estat enverinat, si voleu sortir de la classe i trobar l’antídot, haureu d’obrir la caixa misteriosa.”

El Dani va engegar una pantalla, on apareixia un compte enrere de 18 minuts. De seguida vam entendre què passava… Era un escape room!  Ens vam posar a treballar en equip per resoldre diferents enigmes i misteris, que ens permetien obrir els candaus de la caixa. Finalment vam aconseguir obrir la caixa, sortir de la classe i trobar l’antídot. I, el que és més important, vam fer-ho abans que el rellotge arribés a zero!

Ara el Carles i el Dani ens han proposat que, al llarg de les sessions de SEP del 2n trimestre, preparem un escape room per als altres nens i nenes de l’escola. Estem molt emocionats i amb moltes ganes de començar a treballar!

Us deixem algunes fotografies de l’activitat: