Entrega de premis del concurs “Fruits de tardor tunejats”

Com ja sabeu, dins els actes de la castanyada vam celebrar un concurs de fruits de la tardor “tunejats”, realitzats pels nens i nenes de l’escola amb l’ajuda de les seves famílies.

Després del recompte dels vots emesos per les diferents classes de l’escola (23 en total), ja tenim guanyadores! Són l’Èlia (4t) i la Salma (5è), que han quedat empatades en nombre de vots. Enhorabona a les dues, heu fet uns treballs fantàstics! Com podeu veure en les fotografies, el director de l’escola (Carles Gené) i el cap d’estudis (Daniel Romero) han estat estat els encarregats d’entregar ambdós premis.

Volem aprofitar per donar les gràcies als alumnes i a totes les famílies participants, hem de dir que el concurs ha estat un èxit i el nivell de tots els treballs ha estat altíssim. Moltes gràcies per la vostra participació!