Entrega de premis del concurs “Fruits de la tardor tunejats”

Com ja sabeu, dins els actes de la castanyada vam celebrar una exposició de fruits de la tardor “tunejats”, realitzats pels nens i nenes de l’escola amb l’ajuda de les seves famílies. Posteriorment vam fotografiar aquests treballs i els vam penjar a Facebook, premiant la fotografia amb més “likes”.

Al llarg d’aquesta setmana hem entregat els diplomes a tots els alumnes participants (un total de 54 nens i nenes) i els premis als guanyadors, el Daniel Manuel (guanyador del concurs) i el Raiden (menció especial).

El director de l’escola, el Sr. Carles Gené, ha estat l’encarregat d’entregar ambdós premis. En l’entrega del premi al guanyador, vam comptar amb la presència de la Sra. Olga Fernández, inspectora d’educació.