ENS HAN VISITAT ALUMNES DE L’INSTITUT MARTA MATA

El dia 9 i el 23 de novembre ens van venir a visitar vuit alumnes de l’Institut Marta Mata de Salou. I ens van ajudar als alumnes de segon a fer unes activitats súper divertides.

Una de les activitats era d’expressió oral  i vam estar  parlant de les serps. Els nois i noies de l’institut ens van explicar coses súper interessants sobre aquest rèptil.

L’altra activitat que vam fer era un experiment amb fruites, en el qual havíem d’endevinar si la fruita surava o s’enfonsava dins d’un bol. La veritat és que vam encertar bastants!

Ara estem desitjant que tornin els alumnes de l’institut a veure què fem, però segur que ens ho passarem d’allò més bé!

Si voleu veure més fotos click aquí