Eleccions al Consell Escolar

Benvolgudes famílies,

El 2 de novembre s’ha iniciat el període electoral per a la renovació d’una part dels membres del consell escolar del centre.

El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre i de programació, seguiment i avaluació de l’organització i gestió de l’escola. En aquest òrgan s’hi troben representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: equip directiu, professorat, personal d’administració i serveis, famílies, AMPA i Ajuntament.

A les properes eleccions s’han de renovar 2 representants del claustre i 2 representants de les famílies. Per aquest motiu, s’han publicat els censos electorals provisionals de cada sector. Les llistes del cens són les que apareixen a l’aplicatiu del Departament d’Educació. Si ho creieu convenient, les podeu consultar a partir del 4 de novembre a la consergeria del centre. Si detecteu algun error, el podeu comunicar presentant la reclamació corresponent abans del 9 de novembre.

Us adjuntem el formulari per presentar la candidatura si voleu formar part del consell escolar. Les candidatures s’han de fer arribar al centre abans del 18 de novembre.

Els dies 24 i 25 de novembre hi haurà eleccions de cada sector:

• Dimecres 24 de novembre, sector docent. A les 12.45h.
  • Dijous 25 de novembre, sector famílies. De 15.10 a 17.15h, al pati de l’AMPA.

Us encoratgem a participar activament en aquest procés, fent sentir la vostra veu.

Cordialment,

Equip Directiu