El Santa es mou per La Marató! Zumba Master Class i berenar solidari

El passat divendres dia 29, l’escola va organitzar diversos actes amb motiu de La Marató de TV3, que aquest any destinarà la recaptació obtinguda a la investigació de les malalties minoritàries.

A les 15.30h tots els alumnes de l’escola van gaudir d’una Master Class de Zumbakids, a càrrec de la  Noelia Fernández, mestra de l’escola i instructora de zumba. A les 16.30h vam repetir la Master Class per a tots els membres de la comunitat educativa, i vam finalitzar els actes amb un deliciós berenar solidari (coca i xocolata).

Gràcies a la vostra solidaritat hem aconseguit recaptar 770 euros, que aniran destinats, íntegrament, a La Marató de TV3. Moltes gràcies a tots i totes per fer-ho possible!

#josocdelsanta #lamaratotv3