Al llarg de la setmana de celebració de la Festa Major d’Hivern (del 27 al 30 de gener) els alumnes dels tres grups de 3r han portat a terme un taller anomenat “Cós Blanc Robòtic”.
L’objectiu principal d’aquest taller és iniciar els nostres alumnes en la construcció i programació de robots, utilitzant els kits de robòtica de Lego Spike Prime. Alhora, volem fer un petit homenatge a l’esdeveniment estrella de la nostra festa major: el Cós Blanc.
En aquesta activitat els alumnes han dissenyat, construït i programat carretel·les utilitzant aquest kit de robòtica de Lego. Una vegada acabat aquest procés, hem volgut realitzar una rua de lluïment, simulant el nostre estimat Cós Blanc.
Com podeu veure a les fotografies i vídeos, els nostres alumnes ho han passat genial i han après moltíssim!
VISCA LA FESTA MAJOR D’HIVERN I VISCA EL CÓS BLANC!
FOTOGRAFIES DEL TALLER “CÓS BLANC ROBÒTIC” A 3r A


Segueix-nos!