Concurs Logotip CETE+

El projecte europeu CETE+ busca un logotip que l’identifiqui. Amb l’objectiu de fer participar a tots els centres educatius que formem part del projecte, han convocat un concurs per crear aquest logotip que s’utilitzarà en tots els documents i webs del projecte.

El concurs té com a objectiu seleccionar el logotip del projecte CETE+ que millor reflecteixi els temes principals del projecte CETE+: aprenentatge col·laboratiu, competències digitals, comunitats educatives internacionals, competències plurilingües i multiculturals, sostenibilitat i transformació educativa.

En el nostre cas, hem obert el concurs als alumnes de 4t de primària de la nostra escola. Seran ells i elles qui dissenyaran i crearan els logotips per al concurs. S’exposaran al centre i es realitzarà una votació per tal de triar el logotip representant de l’escola Santa Maria del Mar.

Animeu-vos a participar!

Més informacio: BASES CONCURS SANTA DEL LOGO CETE+