Concurs literari Sant Jordi 2023

Com ja sabeu el 23 d’abril, la diada de Sant Jordi, és una data molt lligada als contes, les llegendes i la literatura en general. Per aquest motiu, ahir vam anar al TAS a realitzar l’entrega dels premis del concurs literari de la nostra escola. Vam entregar un total de 49 premis, 15 a Educació Infantil i 34 a Educació Primària (en dos torns).

Volem fer un agraïment molt especial a l’AMPA i a les mestres de l’escola per fer possible la celebració d’aquest certamen. També volem donar les gràcies a l’Ajuntament de Salou, per cedir-nos aquest fantàstic espai.

El jurat (format per mestres de l’escola i representants de l’AMPA) ho va tenir molt difícil, ja que els nostres nens i nenes van realitzar uns treballs fantàstics!

Us deixem les fotografies dels guanyadors i guanyadores de cadascun dels nivells:

CATEGORIA D’EDUCACIÓ INFANTIL

Fotografies entrega de premis E.Infantil

CATEGORIA DE CICLE INICIAL (1r i 2n)

Fotografies entrega de premis Cicle Inicial

CATEGORIA DE CICLE MITJÀ (3r i 4t)

Fotografies entrega de premis Cicle Mitjà

CATEGORIA DE CICLE SUPERIOR (5è i 6è)

Fotografies entrega de premis Cicle Superior

MESTRES I FAMÍLIES

Fotografies de jurat i mestres