Concurs “Fruits de tardor tunejats 2020”

Amb motiu de la Castanyada hem celebrat, com cada any, el nostre tradicional concurs “Fruits de tardor tunejats”. Com podeu veure a les fotografies hem rebut autèntiques obres d’art, el nivell ha estat altíssim!

Enguany la participació ha estat molt alta, hem rebut fotografies de 65 treballs! Moltes gràcies a tots els alumnes participants i a les seves famílies!

Aprofitem per recordar-vos que, a partir de dilluns, els alumnes votaran per triar el seu fruit de tardor favorit. Divendres anunciarem el nom del/de la guanyador/a, que rebrà un val bescanviable per material escolar.

Us deixem les fotografies dels treballs:

FRUITS DE TARDOR TUNEJATS