Concert de Corals de Primavera 2018

Avui, dia 2 de maig, els alumnes de la Coral Santa Maria del Mar han participat en el Concert de Corals de Primavera 2018. Aquest any l’acte s’ha tornat a dividir en dos dies: el 2 de maig (amb la participació de les escoles Santa Maria del Mar, Europa i Elisabeth) i el 3 de maig (amb la participació de les escoles Elisabeth, Salou i Voramar).

Com podeu veure en els següents vídeos, la nostra coral ha realitzat una fantàstica actuació! Volem felicitar a tots els nens i nenes participants i a la Débora Colomines, la mestra de música, per la gran feina feta. Enhorabona!