Cloenda padrins lectors

El passat dia 8 de juny vam celebrar la cloenda dels padrins lectors amb els alumnes de 1r i de 6è. Els padrins i els fillols es van poder acomiadar, ja que durant dos cursos han estat duent a terme aquest projecte on els nens/es de 6è han acompanyat als alumnes de 1r en el seu procés lectoescriptor.

A més, els alumnes de 6è tenien preparada una sorpresa als seus fillols, ja que els han obsequiat a cadascun d’ells amb un conte dedicat.

Ambdues parts han estat contents de poder participar en aquest projecte, les seves reflexions han estat d’allò més positives, ja que segons ells ha estat una gran experiència.

Us convidem a veure totes les fotografies de l’acte de cloenda. Cliqueu aquí per veure totes les fotos