Festa de la Castanyada 2020

Aquest matí hem celebrat la Festa de la Castanyada a l’escola. Enguany ha estat una celebració una mica diferent, ja que hem hagut de tenir en compte tots els protocols de seguretat establerts (grups estables, espais de pati delimitats, mascaretes a E. Primària…). Tot i això, els nostres alumnes han pogut gaudir d’aquesta festa tradicional i ho han passat d’allò més bé!

Aquest any, a causa d’aquestes mesures de seguretat, no hem pogut comptar amb la participació de les famílies dins el centre. Tot i això, volem donar les gràcies a l’AMPA per haver comprat castanyes per a tots els nens i nenes de l’escola. També volem fer un agraïment especial al nostre conserge, el Joan, que s’ha encarregat de torrar-les. Han quedat boníssimes!

Us adjuntem les fotografies d’aquesta celebració:

Fotografies Castanyada 2020

BONA CASTANYADA A TOTS I A TOTES!