CAPGIREM LES MATEMÀTIQUES

L’Escola Santa Maria del Mar continua apostant per  la transformació educativa.Una de les nostres inquietuds és millorar l’aprenentatge dels nostres alumnes, adaptant-nos a la realitat d’una societat canviant com la nostra. Per fer-ho realitat vam obrir al claustre la participació en l’elecció del projecte que volíem dur a terme. Cada cicle va presentar una proposta per destinar la partida econòmica del Fons Educatiu Ajuntament de Salou – Escola Elisabeth i tots els cicles es van decantar cap a l’adquisició de material manipulatiu de matemàtiques.

Tot això va començar el curs 2017/2018, quan es va elaborar un treball de línia d’escola de matemàtiques i de llengües. A partir d’aquest treball de claustre va sortir l’inquietud de fer les matemàtiques més vivencials.

És evident que només amb la compra de material manipulatiu aquest projecte no tindria sentit, per tant durant aquest curs 2018/2019 estem realitzant una formació pel professorat sobre matemàtiques manipulatives on participen tots els cicles del centre.

La finalitat d’aquest projecte és canviar la nostra visió sobre les matemàtiques i fer-les més atractives i entenedores als nostres alumnes.

El projecte s’ha pogut realitzar gràcies a l’aportació econòmica del Fons Educatiu Ajuntament de Salou – Escola Elisabeth.