CANVI D’ETAPA

Benvolgudes famílies,

Avui, 22 de juny de 2021, finalitza el curs escolar 21-22. M’agradaria agrair l’esforç de tota la comunitat educativa per fer d’un curs especial, un curs excepcionalment bo…

Tots sabem que hem hagut de renunciar a moltes coses al llarg d’aquest curs, però ho hem aconseguit. Posem punt i final a un curs on l’escola ha estat oberta sempre i al servei dels nostres alumnes que es mereixen un fort reconeixement per part de tots: SÓN INCREIBLES! AQUEST CURS DE L’INCERTESA VOSALTRES (NENS I NENES) HEU SIGUT LA CERTESA, MAI ENS HEU FALLAT. HEU SIGUT LA NOSTRA MEDICINA DIÀRIA A LA TRISTESA QUE ENS ENVOLTAVA. SOU UN EXEMPLE!

També és el moment d’acomiadar-me de tots vosaltres. Després de 10 anys a l’escola ha arribat el moment de posar el punt i final a la meva etapa al centre i començar un altre projecte fora de Salou. Us vull agrair el suport rebut al llarg dels 9 anys dins de l’equip directiu i especialment del últims 5 cursos com a director del Santa. Tota la comunitat educativa m’ho heu posat molt fàcil per consolidar el Santa com una escola de referència a Salou i al territori. Només tinc paraules d’agraïment, crec fermament que tot el que dones sempre ho reps i jo ho he rebut amb escreix.

Espero que continueu donant suport a l’equip directiu que comença l’1 de juliol. Tenen tot el meu suport i el del claustre per continuar la línia marcada al llarg d’aquests anys. Dani, Anna, Meri i Raquel molta sort en aquesta nova etapa!

Sempre portaré el Santa al cor, jo sóc del Santa. A reveure!

Carles Gené

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *