BEQUES MENJADOR 2021/2022 CONSELL COMARCAL TARRAGONÈS

Benvolgudes famílies,

Us informem que ja han sortit publicades les bases de la convocatòria d’ajuts de menjador pel curs 2021-2022.

TRAMITACIÓ DE LA SOL·LICITUD (hi ha dos procediments):

1. Model abreujat (ES POT PRESENTAR A L’ESCOLA SANTA MARIA DEL MAR). Adreçat ÚNICAMENT a les famílies d’alumnes, excepte si es troben entre algun dels supòsits de l’apartat 2, que:
  • El curs passat van presentar sol·licitud i no tenen custòdia compartida.
  • Alumnes de P3 amb germans que ja van presentar sol·licitud a la convocatòria del curs passat i que no ha canviat el nucli familiar.

El model abreujat el podeu presentar a l’escola de forma presencial els dimarts i dijous de 10h a 12h, o enviar-lo per mail a beques@santamariadelmar.cat.

TERMINI DE PRESENTACIÓ DEL MODEL ABREUJAT (ESCOLA SANTA MARIA DEL MAR): DEL 18 DE MAIG AL 8 DE JUNY

També el podeu presentar amb instància genèrica al Consell Comarcal del TarragonèsAquest tràmit requereix tenir IdCAT-mòbil.

1. Model ordinari (S’HA DE PRESENTAR AL CONSELL ESCOLAR DEL TARRAGONÈS).Adreçat a les famílies que, tot i que el curs passat haguessin presentat sol·licitud:
  • Tenen alumnes amb custòdia compartida.
  • Tenen alumnes en acolliment.
  • Han canviat el nombre de membres de la unitat familiar respecte el curs passat. Exemple: un nou fill, hi ha hagut una separació, defunció, emancipació….
  • Se’ls hagués denegat l’ajut per manca de documentació.

O aquelles famílies que:

• No van presentar sol·licitud el curs passat.

El model ordinari l’heu de presentar al Consell Comarcal del Tarragonès. TERMINI PRESENTACIÓ MODEL ORDINARI DEL 25 DE MAIG AL 11 DE JUNY (cita prèvia obligatòria). Es pot demanar cita prèvia, a partir del 17 de maig de 2021, per presentar sol·licitud d’ajut individual de menjador o portar documentació que hi falti.