Benvinguts i benvingudes al curs 2017-2018!

Benvolguts membres de la comunitat educativa de l’Escola Santa Maria del Mar,

El dia 12 de setembre ha arribat i iniciem el curs 2017-18 amb moltes ganes i il·lusió. Arriba el moment de retrobar-nos amb els nostres alumnes, amb les famílies de l’escola i d’explicar-nos les experiències viscudes durant l’estiu.

Aquest curs seguim amb el nostre procés de renovació i canvi. A més d’haver aplicat millores en l’edifici de l’escola, hem implantat nous projectes que ens permetran treballar d’una forma diferent, adaptant-nos millor a la societat del segle XXI. Alguns dels canvis i millores per a aquest curs 17-18 són:

MILLORES EN L’EDIFICI
– Sanejament i pintura de tota la façana de l’edifici (actuació realitzada per l’Ajuntament de Salou).
– Pintura dels passadissos de Cicle Inicial i Cicle Mitjà (actuació realitzada dins el programa Treball i Formació, gestionat per la Regidoria d’Ocupació de l’Ajuntament de Salou).
– Pintura de les 4 aules de Cicle Mitjà (actuació realitzada dins el programa Treball i Formació, gestionat per la Regidoria d’Ocupació de l’Ajuntament de Salou).
– Noves finestres a totes les aules de Cicle Inicial i Cicle Mitja (actuació realitzada pel Departament d’Ensenyament).

MILLORES EN L’ORGANITZACIÓ
– Trasllat de les aules de P4 i P5 a l’edifici principal de l’escola (volem agrair al nostre conserge, el Joan Ros, tota la feina que ha realitzat al llarg de l’estiu per fer possible aquest trasllat).

MILLORES EN LA COMUNICACIÓ FAMÍLIA/ESCOLA
– Inici de les comunicacions amb famílies via mail (circulars per correu electrònic a les famílies que ho demanin).
– Creació d’una borsa de voluntaris per a famílies.

NOUS PROJECTES QUE INICIEM AQUEST CURS:
– Projecte de col·laboració amb l’Institut Marta Mata per afavorir l’aprenentatge de la lectura a 2n.
– Projecte de dinamització de patis. Les actuacions que s’han fet fins ara són:
– Instal·lació d’una nova taula de ping-pong.
– Creació d’una zona de lectura al pati amb diverses taules de pícnic i una pèrgola (en construcció).
– Muntatge i instal·lació d’un bagul de jocs esportius (pilotes, pales, raquetes, cordes, etc.).
– Muntatge i instal·lació d’un bagul de jocs tradicionals (escacs gegants, connecta 4, baldufes, jocs de construcció, etc.).
– Ampliació del projecte de programació i robòtica (enguany es farà a 4t i 5è).

Tot l’equip de l’escola ha treballat de valent per aconseguir que aquest curs que comença sigui encara més enriquidor que l’anterior. Tenim com a principal objectiu desenvolupar i fer créixer el potencial dels nostres alumnes, per tal d’assolir l’èxit escolar del nostre bé més preuat: els nens i nenes del Santa. Per aconseguir-ho, necessitem la col•laboració de tothom: mestres, famílies, alumnat… Tots sou imprescindibles, i per això comptem amb vosaltres per recórrer de la mà aquest camí, el camí de l’aprenentatge.

Us animem també a seguir-nos via web, Facebook i Twitter, per tal de conèixer i seguir tot el que fem en el dia a dia de l’escola.

Que tingueu un fantàstic curs 2017-2018!

Equip Directiu