Benvinguda i informació primer dia de curs

Benvolgudes famílies,

Queden només unes hores per donar el tret de sortida al curs 2021-22. L’equip docent de l’escola ha treballat de valent durant aquests dies, i ja ho tenim tot preparat per retrobar-nos amb alumnes i famílies el dia 13 de setembre.

Com ja vam explicar a les reunions dels diferents nivells, aquests curs hem tornat a prendre diverses mesures organitzatives per tal de garantir una reapertura segura de l’escola. Les entrades i sortides es portaran a terme en dos torns, i per tal d’evitar aglomeracions serà molt important que tothom respecti els horaris i les portes d’accés assignades. Adjuntem el quadre amb aquests horaris:

ENTRADES

CARRER BCN

CARRERÓ G.CIVIL

SECRETARIA

2n (filera pista)

1r (filera pista)

P4 i P5 (filera pati infantil) 3r (filera entrada secretaria)

5è (filera piràmide)

6è (filera piràmide)

P3 (porta aula) 4t (filera entrada secretaria)

SORTIDES

CARRER BCN

CARRERÓ G.CIVIL

PORTA SECRETARIA

2n (filera pista)

1r (filera pista)

P4 i P5 (filera pati infantil) 3r (filera entrada secretaria)

5è (filera pista)

6è (filera pista)

P3 (porta aula) 4t (filera entrada secretaria)

*A les entrades, els dos primers dies tots els alumnes faran fileres. A partir del 3r dia, els alumnes de Primària entraran sols a les aules per cadascuna de les escales assignades.

Gràcies per la vostra col·laboració!