XERRADA DE LA CIENTÍFICA CARLA CASADEVALL

Avui dia 11 de febrer, dia internacional de les dones i nenes científiques, l’alumnat de 6è ha participat en una activitat anomenada #100ífiques.

És una iniciativa de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i el Barcelona Institute for Science and Technology (BIST), amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

S’ofereixen més de 150 xerrades divulgatives simultànies per part de més de 180 investigadores del món de l’empresa i de centres de recerca i universitats (“100tífiques”) a 100 escoles de Catalunya.

Un dels objectius principals és fomentar l’impuls de vocacions científiques i/o emprenedores entre les nenes.

Nosaltres hem tingut la sort de gaudir de la conferència que ens ha fet la Carla Casadevall, doctora en Química i actualment investigadora Marie Curie a la universitat de Cambridge a Regne Unit, treballant en energies renovables i reconversió de CO2 en combustibles.

Durant la  xerrada ens haintroduiï qui és  i què fa,  ha parlat breument del paper de la química en la societat, i ens ha parlat del canvi climàtic i de quina recerca fa per poder posar-hi solució.