PREMI BIBLIOTEQUES ESCOLARS A LA CREATIVITAT

L’escola Pompeu Fabra de Mollerussa ha estat guardonada amb un premi Bibliotech de la Fundació Bofill en la categoria CREATIVITAT: la Biblioteca escolar com a laboratori expressiu.

El premi l’hem obtingut amb la proposta #FEM BIBLIOTECA i ha estat destacat per fer de la biblioteca un espai estimulant on tots els alumnes troben la llibertat per abordar els diferents reptes que els suposa l’aprenentatge i la lectura.

Aquest premi és un estímul a seguir apostant per fer de la biblioteca un espai essencial de la nostra escola i per seguir dinamitzant activitats que fomentin el gust per la lectura. Amb la implicació de tota la comunitat educativa, amb especial menció a l’alumnat de sisè que col·labora en el servei de Bibliopati, reivindiquem el paper de les biblioteques escolars i fem una crida oberta a seguir-nos en el projecte #Fem Biblioteca.

Podeu veure més imatges clicant en aquest enllaç.

Aquí us deixem el vídeo que vam presentar al concurs: