PROJECTE ARBRE

Com ja sabeu, cada any a l’escola realitzem el projecte de l’arbre. Aquest curs els alumnes de 5è A tenim el cirerer, i els alumnes de 5è B el noguer. Hem estat fent algunes activitats sobre el nostre arbre: hem observat com és el seu tronc, les seves fulles i el seu fruit i n’hem fet un dibuix; hem realitzat una fitxa tècnica per saber més informació i l’hem situat en un plànol de l’escola. Durant el curs anirem realitzant altres tipus d’activitats per conèixer-los una mica més i aprendre més coses sobre aquests arbres. Us deixem un recull d’imatges amb algunes de les activitats que hem estat fent fins ara.

FEU CLICK AQUÍ PER VEURE’N LES IMATGES