Certamen de lectura

Com cada any els alumnes de sisè participem en el certamen de lectura en veu alta.
Setmanalment hem anat assajant davant de les nostres companyes i companyes i posant en pràctica les estratègies de com llegir en veu alta.
A partir d’aquí va començar la selecció entre totes i tots els alumnes de les tres classes de sisè, només se n’havia d’escollir dos per aula.
El divendres a la tarda va ser el gran dia!

Després d’una agradable estona escoltant i gaudint de la lectura de les nostres sis companyes i companys, va arribar el moment d’elecció.

Finalment en sortiren seleccionats l’Aleix González i la Raquel Reche.

A diferència dels altres anys enguany no s’anirà presencialment al concurs i s’enviarà una gravació amb la seva lectura.

A continuació adjuntem els vídeos amb les seves lectures. De ben segur que gaudireu molt!!!

Clica aquí per a veure les imatges