5è VISITA LA BIBLIOTECA

Aquesta última setmana del segon trimestre els i les alumnes de cinquè hem fet una visita a la biblioteca. Hem hagut de fer d’ajudants de la policia per poder resoldre un cas: un sospitós personatge ha realitzat una sèrie de crims.

Primer de tot, hem hagut de llegir els antecedents de tots els possibles sospitosos. Després, ho hem posat en comú i hem anat investigant al detall cadascun dels casos presentats; fins i tot, hem analitzat a fons un dels personatges que des del principi era una sospita per a tots.

Per acabar, hem estat una estona llegint llibres. Volem agrair a la biblioteca per aquesta gran tasca que han fet! Ens ha encantat l’activitat.

Clica aquí si vols veure un vídeo amb una mostra del que hem fet.

Alumnes de cinquè.