5a JORNADA DE PATI ACTIU

El passat dissabte 17 de febrer es va dur a terme la 5a jornada de Pati Actiu a la nostra escola.

Aquest any teníem com a objectiu fer el manteniment d’alguns dels elements dels que ja disposàvem: repintar la cuineta del pati d’infantil, els jocs de terra, taules, etc.  Però també s’ha construit elements nous: muntar una pèrgola de fusta, construir una cuineta a la zona picnic, treure una part de la gespa artificial i posar-hi mulx a sobre, muntar mobiliari nou per la biblioteca, pintar bancs, etc.

També vam tenir unes artistes que van fer uns tallers i van pintar cares perquè els més petits i no tan petits, s’entretinguessin durant el matí. I tot perquè els nens i nenes de l’escola puguin gaudir-ho de la millor manera.

Volem donar les gràcies a les famílies i equip docent per la seva participació, junts ho hem fet possible!

CLIC per veure les fotos.