BENVINGUTS AL POMPEU FABRA

Us donem la benvinguda a la nostra escola.
Volem compartir amb vosaltres els nostres projectes i el nostre dia a dia.

BON ESTIU !!!

Acabem el curs molt satisfets de la feina feta, i d’haver treballat i gaudit molt.
Ara toca descansar, llegir, gaudir, compartir i sobretot… agafar forces pel curs vinent!
BONES I MERESCUDES VACANCES!!!!

II JORNADA DE PATI ACTIU

Un any més, i gràcies a la col·laboracio de famílies, alumnes i mestres de l’escola, hem pogut fer un altra jornada de Pati Actiu, que ha tingut molt èxit.
Hem pintat la paret del rocòdrom dels petits amb unes muntanyes fantàstiques, hem posat taules a la… Llegeix més»

TEATRE ACUDAM A L’ESCOLA (Primària)

El passat 25 d’abril ens va visitar el grup de teatre musical de l’Acudam i ens va escenificar una obra de teatre amb elements musicals que ens va fer aixecar dels nostres seients i arrencar a ballar. Ens van fer una petita mostra de les… Llegeix més»

Celebrem les Jornades Culturals al Pompeu

Els dies 24, 25 i 26 d’abril vam celebrar les Jornades Culturals a la nostra escola. Tots els cicles vam gaudir d’un seguit d’activitats i tallers que giraven al voltant del mateix eix temàtic: el CINEMA (projecte interdisciplinari de centre).
Com a cloenda, el divendres tot… Llegeix més»

SANT JORDI!!!

Un any més els llibres i les roses són els protagonistes en una diada tan esperada.
Els nens i nenes de 5è i 6è han venut llibres i roses (fetes per ells mateixos) als nens, nenes, pares i mares, padrins i padrines i amics que han… Llegeix més»