STEM

A l’Escola, l’educació en STEM (Ciència, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques) és una prioritat creixent. Un exemple emocionant d’aquest compromís és el programa de Robotics Mini, que introdueix als nostre alumnat en el món de la tecnologia i la programació a través de la construcció i el disseny de robots a escala reduïda. Aquesta iniciativa fomenta la resolució de problemes, la col·laboració i la creativitat mentre els estudiants exploren els fonaments de la robòtica. Amb Robotics Mini, els infants no només aprenen conceptes STEM essencials, sinó que també desenvolupen habilitats valuoses per al segle XXI, preparant-los per a un futur impulsat per la tecnologia.

Us deixem a continuació un recull de FOTOS on podreu veure la participació i la implicació dels vostres fills i filles en aquesta activitat.