TORNADA A L’ESCOLA

Iniciem el curs amb molta il·lusió. L’escola ha estat tancada molts mesos, sense nens i nenes, ni mestres, ni rialles, ni jocs…. però ja ha arribat l’hora de tornar a retrobar-nos, a tornar a compartir el pati, les aules, els aprenentatges, a divertir-nos i fer-ho tot plegats.

Ha estat un inici de curs intens, amb noves normes, nous grups, i una nova realitat a la que ens anirem acostumant i a la que els nens i nenes s’hi han adaptat fàcilment.

Les famílies també sou una part molt important en tot aquest engranatge, heu confiat en l’escola i us ho volem agrair.

Entre tots i totes, alumnat, famílies, equip docent, Ampa, PAS, menjador, servei de neteja, conserge, Ajuntament… farem possible que l’escola continuï, i que continuem sent el POMPEU de sempre.

Moltes gràcies a tots i totes.