SEGUIM SUMANT ÈXITS AL FEM MATES!

El passat 26 de març, els alumnes que van passar a la 2ª fase del Fem Matemàtiques, van trobar-se amb les altres escoles seleccionades de la província de Lleida al Campus de la UdL de Cappont.

Va ser una jornada amb diverses activitats; d’una banda, els concursants, van haver de realitzar una prova individual que puntuava per obtenir una plaça per a la final. Seguidament, després de recuperar energies amb un bon esmorzar, van haver de superar una gimcana matemàtica en equips. Finalment, un duet musical va amenitzar la cloenda mentre tots els aspirants a finalistes esperaven amb ànsies els resultats d’ambdues proves.

L’alegria de la jornada es va acabar d’arrodonir quan van anomenar l’Aina Folch Guardiola, alumna del Pompeu Fabra, com a candidata per a la final de Catalunya! Una final que es jugarà al Monestir de Montserrat el dia 7 de Maig.

Enhorabona equip! Heu arribat molt lluny! I desitgem molta sort a l’Aina en aquesta final de Catalunya!

FES CLIC PER VEURE’N LES IMATGES