Retorn poètic de la senyoreta Ramona.

Al llarg d’aquestes setmanes estem treballant la poesia i hem tingut el plaer de rebre la visita de la que havia sigut la nostra mestra Ramona Ibáñez.

Només entrar ens va recitar el poema que ens havia escrit especialment per a nosaltres, ja que mentre fèiem primer curs, vam ser el seu alumnat.

Al llarg de la seva visita ens va explicar com havíem de llegir la poesia, ens va donar moltes idees per a entendre-la i recitar-la.

I ens va escriure un decàleg per a tots els alumnes de cinquè on explica pas a pas com llegir amb encert un poema i ens va transmetre una nova visió de la poesia.

Va ser un gran plaer la seva visita i vam estar molt contents.

Clicar aquí per a veure les imatges.