PROPERA PARADA…JORNADES CULTURALS!

En iniciar el curs, al Pompeu Fabra, tothom espera una parada en el trajecte. Una parada per la qual frisen grans i petits. Com us ho diríem? Una parada que és obligatòria!

I, és que divendres, vam concloure una nova edició de les Jornades Culturals. Unes jornades que portem realitzant a l’escola des de fa anys i que la quitxalla espera i gaudeix amb gran entusiasme.

Aquest any, sota el lema “Propera parada…“, les hem celebrat els dies 19, 20 i 21 d’abril. Els qui ja les coneixeu, ja sabeu que aquestes sempre estan enllaçades amb el tema del Projecte Interdisciplinari que, enguany, té un enfocament globalitzador; descobrir el món a partir de les curiositats que els generen les diferències entre diversos països.

Les Jornades Culturals ens han servit per obrir portes i aproximar-nos als trets característics dels diferents països, conèixer altres tradicions i la gran riquesa que els pobles han aportat a la història.

S’han realitzat una diversitat de tallers i activitats que han ajudat a aproximar l’alumnat a tots els continents. Han menjat àpats que, alguns, mai havien tastat, han ballat danses que els han deixat esgotats, s’han fet pentinats i decoracions corporals que els han encantat, han descobert jocs la mar de divertits, han escoltat contes i històries molt interessants, han cantat i han creat instruments musicals, etc.

Però, a més a més, ens hem divertit amb l’espectacle de cançons i danses del món que va viure, el dijous, tot l’alumnat de l’escola. I això no és tot! No ens podem oblidar de la ruta d’art urbà, del graffiti que s’ha pintat a la zona del pícnic i, del mític concurs de dibuix que realitzem cada any, on l’alumnat crea un dibuix amb el lema del projecte interdisciplinari per publicar-lo, el curs vinent, a la tapa de l’agenda escolar.

Ja ho veieu, les Jornades Culturals estan plenes d’activitats divertides i enriquidores. Unes jornades que ningú es vol perdre. Una parada que és… obligatòria!

Si voleu saber què ha passat a cada cicle, prement als enllaços següents podreu saber-ne més i veure fotografies:

Així han viscut les jornades culturals a EDUCACIÓ INFANTIL.

Així han viscut les jornades culturals a CICLE INICIAL.

Així han viscut les jornades culturals a CICLE MITJÀ.

Així han viscut les jornades culturals a CICLE SUPERIOR.