La setmana de la música al Pompeu

A l’escola estem de celebració. Avui comencem la setmana de la música al Pompeu en motiu de la celebració de santa Cecília, la patrona dels músics.

Des de l’àrea de música hem organitzat diverses activitats amb les que volem festejar i apropar la música a l’alumnat de l’escola.

Cada dia de la setmana, el fil musical de l’escola reproduirà cançons interpretades per l’alumnat.

Les tardes de dimarts, dimecres i dijous hi haurà un cicle de concerts amb actuacions d’alumnes i famílies del centre que s’han animat a participar en l’esdeveniment.

Estem segurs que serà una setmana enriquidora i plena de bons moments.

Que tingueu un feliç setmana de la música! 🎵