LA NOSTRA RECEPTA PER UNA BONA SALUT MENTAL

L’alumnat de cinquè, durant dues setmanes, hem estat elaborant “La nostra recepta per una bona salut mental”. Entre tots i totes ens podem ajudar per obtenir una bona salut mental. És important cuidar-la, tant en persones adultes com en infants.

L’activitat que hem fet és un mural on s’hi mostra els ingredients necessaris per tenir bona salut mental. Aquest mural va estar exposat al Pavelló Pla d’Urgell, el dia 20 de novembre, en motiu del dia mundial de la Infància i l’Adolescència, esdeveniment que va estar dedicat a tots els infants i joves i que hi van tenir lloc diferents activitats i tallers durant el matí.

Amb aquestes sessions també hem parlat sobre l’ ODS 3 “Salut i benestar”; un dels objectius de desenvolupament sostenible que es proposa aconseguir de manera universal per tal de tenir un món millor.

Us deixem amb una petita mostra de l’activitat.

Alumnat de cinquè.