Nadal de colors al Teatre L’Amistat

Com a cloenda del primer trimestre aquest any hem tingut la sort de poder gaudir del Festival del Pompeu al Teatre L’Amistat, festival que porta per títol Nadal de colors. Unes actuacions que hem preparat amb molt esforç i il·lusió per tal que totes les famílies en poguéssiu gaudir.

Al llarg de l’actuació els alumnes de l’escola ens han mostrat de quina manera se celebra el Nadal a diferents continents començant per Europa, passant per Amèrica i l’Àsia i acabant a l’Àfrica; relacionant d’aquesta manera el festival amb el projecte interdisciplinari titulat Propera parada, on els alumnes tenen l’oportunitat de conèixer altres parts del món. És clar que el Nadal se celebra de diverses maneres arreu, el que també és clar és que aquesta època de l’any ens omplim d’una màgia especial que esperem que us trobi a tots.

Així doncs, esperem que hagueu gaudit del festival tant com ho hem fet nosaltres preparant-lo. I per acabar, de part de tots els membres de l’escola us desitgem molt bones festes i una feliç entrada al nou any 2023!

Us deixem imatges i vídeos del festival aquí.