ELS REIS MAGS NO S’OBLIDEN DEL POMPEU!

Quina sorpresa! En tornar de les vacances de Nadal, els i les alumnes de l’escola s’han trobat una grata sorpresa. Tot i les dificultats d’aquest any tan complicat, els Reis Mags no ens han deixat sense regals. Ens han dut jocs ben diversos per passar estones ben divertides!

Un any més, volem agrair a l’AMPA de l’escola Pompeu Fabra la seva involucració en les festivitats i actes que es realitzen al centre ja que, aquests presents que hem rebut, són cortesia de l’Associació. Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

Clicka aquí per veure’n les imatges.