El Doctor PASCUAL ens explica moltes coses sobre el Coronavirus

Aquest curs hi ha hagut molts canvis, amb noves realitats, noves rutines a l’escola… i tot plegat ens ha generat molts dubtes a grans i petits.

Vam començar el curs i els nostres alumnes tenien molts dubtes sobre la pandèmia, alguns els podíem resoldre les mestres, però d’altres no. I va ser llavors quan vam contactar amb el Josep Pascual, doctor del Centre Mèdic i pare d’una alumna de l’escola.

Vam fer un recull de preguntes per cursos i els hi vam enviar, per tal que ens pogués donar les respostes més adequades. Vam tenir una gran sorpresa quan ens va enviar dos vídeos (un per educació infantil i cicle inicial, i un per cicle mitja i superior), explicant tot allò que ens inquietava d’una manera molt clara i entenedora.

Volem donar les gràcies al Doctor Pascual per la seva paciència i imaginació, i sobretot per tots els coneixements que ha compartit amb els nens i nenes i amb l’equip docent del Pompeu.

Moltíssimes gràcies!!!