L’ESCOLA PER LA PAU

Cada any, el 30 de gener, es celebra el Dia Escolar de la No violència I la Pau (DENIP) i, com no podia ser d’una altra manera, els i les alumnes del Pompeu Fabra van contribuir-hi amb les seves reflexions. És un acte que es celebra un cop a l’any però som ben conscients que tots els bons propòsits que vàrem fer petits i grans, cal tenir-los presents cada un dels nostres dies.

Aquest any però, vam voler relacionar el DENIP amb el projecte interdisciplinari d’escola; “El món que volem”. Considerem que, determinats actes que es fan al medi ambient com ara; la tala descontrolada de boscos, la sobreexplotació de recursos naturals, els incendis forestals intencionats, el maltractament animal i un llarg etcètera, són també considerats com una forma de violència cap a aquest medi ambient que, al final, és casa nostra.

Els dies previs a l’acte en sí, els i les alumnes de l’escola van escriure els seus desitjos i reflexions tot fent-ne un mural ben vistós que vam compartir el passat divendres 29 de gener.

Els tenim exposats al vestíbul de l’escola perquè els puguem recordar sovint.

SI EN VOLEU VEURE UNA MOSTRA, FEU CLICK AQUÍ.