ALUMNES DEL POMPEU FABRA A LA SEMIFINAL DEL «FEM MATES 2022»

No podíem començar la setmana amb una notícia millor: un grup d’alumnes de 6è han arribat a la semifinal del concurs «Fem Mates»!

Fa uns dies, a la revista escolar, us parlàvem dels beneficis que aporta a l’alumnat participar en concursos; estimulen el pensament crític i el consens, potencien la perseverança, l’esforç i, els permet explorar, desenvolupar i demostrar el seu talent. Un seguici d’aptituds que, acompanyades d’una sana competència, poden arribar a ser molt fructíferes.

I, quedar classificats per a una semifinal on hi han participat un bon grapat d’escoles de Catalunya essent el Pompeu Fabra la única classificada del Pla d’Urgell, ha estat una gran recompensa a aquest esforç.

El concurs «Fem Matemàtiques» és una activitat que té la finalitat de contribuir a desenvolupar la competència matemàtica en tot l’alumnat de sisè de Primària i primer cicle de l’ESO. Es tracta d’una activitat organitzada anualment per la FEEMCAT amb el suport del Departament d’Ensenyament. Està dirigida a tots els alumnes de cinquè i sisè de Primària i de primer i de segon d’ESO dels centres escolars de Catalunya. S’organitza en forma de concurs i es desenvolupa en tres fases:

• Primera fase (es fa als centres)

• Segona fase (es realitza de manera independent en cada una de les 5 associacions que forma part de la FEEMCAT: APMCM, ADEMGI, ApaMMs, ABEAM, LleiMat)

• Tercera fase o fase final (s’estructura com una jornada matemàtica amb un component lúdic)

Des d’aquí volem aprofitar per felicitar als quatre semifinalistes: Marc Bertran, Clàudia Bonjoch, Aina Folch i Yanis Obretin que, el proper 26 de març, hauran d’anar al Campus Universitari de Cappont a competir en format individual. Us desitgem molta sort i molts encerts!!