P3_ACOLLIDA, ACOMPANYAMENT I PROTECCIÓ…COMENCEM AMB TOTES LES GANES!

Benvolgudes famílies i alumnes, som la Cristina, la Montse i l’Antonieta les tutores de P3 de la classe de les FADES, els FOLLETS i els NANS.

Us volem donar la benvinguda a l’escola i a les vostres/ nostres aules. Aquests any superarem plegats/des tots els obstacles, però ens permetrem la llicència de sentir tant la tristesa com l’alegria.

Compartirem amb tots/es vosaltres l’aventura de créixer i aprendre plegats. Tot just hem començat el període d’adaptació a l’escola i hem après a conviure amb les normes d’higiene i seguretat que requereix la situació actual que ens toca viure, però estem molt contents/es.

Hem experimentat un gran ventall d’emocions amb intensitat que potser encara no som capaços d’arribar a entendre plenament, però plegats ho aconseguirem.

Ens hem començat a conèixer, a relacionar, a establir els primers vincles afectius i d’amistat, a viure les primeres descobertes, a afrontar els primers reptes (posar la bata, anar al bany de forma autònoma, ser encarregat/da, …) i molts d’altres que de ben segur ens esperen i ens faran créixer com a persones.

Us animem a revisar de forma periòdica el BLOG DE P3, aquest serà un bon canal de comunicació  on podreu veure les diferents experiències i vivències del nostre dia a dia a l’escola, així com d’informacions més rellevants.

Només desitjar-vos a tots/es un molt bon curs 2020-2021 i…

BENVINGUTS A LA VOSTRA/NOSTRA ESCOLA !!